فايلي متني از برنامه بروز

بازی Forza Horizon که نسخه جدید این سری از بازیها حساب میشه، قصد داره یک مسیر کاملا جدید رو به وجود بیاره. این بازی قراره به جای اینکه یک شبیه سازی کامل از دنیای رانندگی باشه، به سمت بازیهای Arcade و آسون بره و کاری کنه بازیکن های بیشتری به سمت این بازی جذب بشن. تغییر سبک بازی باعث شده که یک استودیوی جدید به نامPlayground بازی رو بسازه. البته استودیوی Turn ten که سازنده نسخه های قبلی بوده هم در ساخت این بازی نقش داره و کمک های زیادی در ساخت بازی کرده. Forza Horizon از همان نمایش های اولیه اش نشون داده که می خواد بهترین بازی رانندگی امسال باشه. عنوانی که در سال های قبلی هم به این بازی داده شده. در این بازی بازیکنا دیگه فقط با هم مسابقه نمیدن. بازی از یک محیط بسیار بزرگ تشکیل شده که کیلومترها ها جاده و مسیر های مختلف رو پیش روی بازیکنا قرار میده تا بتونن به هر جا از محیط بازی که خواستن برن. نکته جالب اینجاست که هوش مصنوعی بازی به شکلی ساخته شده که بازیکنان در هر قسمت از بازی بتونن به صورت کاملا تصادفی با یک مسابقه جدید مواجه بشن. این کار باعث شده که بازیکنا دیگه نیازی به این نداشته باشن که برای انجام مسابقه های مختلف به مکان های مشخص شده برن.

این بازی از نظر گرافیک هنوز هم خیره کننده ست و تکنیک Image Based Lighting که در Forza MotorSport 4 به کار رفته بود به شکل بهتری در این بازی قرار گرفته تا بازیکنان با تصاویر و مناظر فوق العاده زیبایی در بازی روبرو بشن.

گردش روز و شب برای اولین بار در این سری از بازیها قرار داره که باعث ميشه شما در بخش​هاي مختلف يک روز وارد مسابقه بشين و هیجان تازه ای رو تجربه کنين. حالت های مختلفی در این بازی وجود داره که هر کدوم از اونها لذت خاص خودشون رو دارن. وجود مسیرهای خارج از جاده باعث شده که سازندگان در فیزیک بازی تغییراتی ایجاد کنن تا با بازی خاص​تري روبرو بشيم. هنوز لیست اتوموبیل هایی که در Forza Horizon حضور دارن، منتشر نشده، اما باید انتظار یک لیست بلند بالا از اتوموبیل های زيبا و قدرتمند دنیا را داشت . بازی Forza Horizon در پاییز امسال برای Xbox 360 راهی بازار میشه که به نظر میرسه می تونه یک بازی خوب در سبک Arcade باشه.

برای کسايي که دوست دارن یک بازی سرشار از هیجان رو روی موبایل تا تبلت خودشون تجربه کنن، بازی Tiny Robots یک بازی جالبه. شما در این بازی در نقش روباتی قرار می گیرین که باید از دونه هایی محافظت کنه که سایر روبات ها قصد دارن اون ها رو از دست شما در بیارن.

روند بازی شما رو به یاد بازیهای تیراندازی دهه 80 میلادی میندازه و قطعا برای خیلی از بازیکن های قدیمی آشناست. اگر قبلا بازی  Space Invaders را در سال های دور بازی کرده باشید، حتما بازی Tiny Robots نظر شما رو به خودش جلب میکنه. خیلی ها فکر می کردند که زمان این سبک از بازیها به پایان رسیده اما وقتی که خودتون این بازی رو تجربه کنید، متوجه میشید که جای این سبک بازیها بسیار خالیه و بهترین جایی که می تونید این عنوان ها رو بازي کنيد، روی موبایل و تبلت هاست. شما شخصیت اصلی بازی رو در پایین صفحه مشاهده می کنید که با حرکت دادن اون به اطراف و تیراندازی کردن باید اهداف مشخص شده رو از بین ببرید. هدف شما اینه که از دانه زندگی محافظت کنید و برای این کار باید در دورهای مختلف با دقت و سرعت بیشتری دشمنان را از بین ببرید.

کنترل روباتي که دردست دارید با حرکت دادن موبایل صورت می گیره که به شکل بسیار خوبی می تونه شما رو تحت تاثیر قرار بده. در کمترین زمان ممکن با روند بازی ارتباط برقرار می کنید و این موضوع باعث میشه که بازی برای بازیکنان جذاب تر بشه.

قدرت های مختلفی در بازی وجود داره که به شکل های خاصی می تونید از اون ها استفاده کنید. حالت های مختلف تیراندازی، بمب ها و سلاح های گوناگون هم از دیگر قسمت هایه که باید به اون ها توجه کرد. بازی Tiny Robots چهار فضای مختلف داره که در اون ها 60 مرحله متفاوت رو پشت سر میگذارید. هر مرحله از بازی دارای سختی خاص خودشه و همین موضوع باعث شده که این مرحله ها بسیار متنوع و هیجان انگیز باشن. دشمنان در این بازی در شکل ها و حالت های مختلف به سمت شما حمله می کنن. طراحی اونها بسیار جالبه و همین موضوع باعث شده که اونها به سرعت نظر شما را به خودشون جلب کنن. از دیگر قسمت هایی که باید به اون اشاره کنیم اینه که بازی از گرافیک خوبی برخورداره و طراحی های دستی ای که در اون صورت گرفته،بازی رو بسیار زیبا  و چشم نواز کرده.بازی Tiny Robots تا تجربه ای بسیار عالی رو به دست بیارید، اما مثل همه بازیها مراقب اعتیاد به اون باشید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,ساعت 11:44 توسط محمد حسين كتابي| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com